2011. augusztus 7., vasárnap

Rengeteg mágikus kártyák, ritka és helyi Liga

Rengeteg mágikus kártyák, ritka és utoljára:
Hello! Azt akarom, hogy megszünteti a mágikus kártyát gyűjtemény. Vannak idők során nagyon sok kártyát, így megemlítem itt messze nem mindenki. Különösen sok a térképek sorozatú kártyák "Ravnica - City of Gold". Van számos régebbi és újabb kártyákat is. Egy fekete - kék fedélzet, hogy legyőzte ellenfele húzással nem, én jó kártyákat, mert szoktam játszani, mint egy pakli (lásd a képen). De egy zöld - fehér fedélzet már sok erős kártyákat. Íme egy rövid lista néhány kártyák:

- 2x halvány az elképzelhetetlent
- Birds of Paradise
- Loxodon Hierarch
- Dolmentor
- 2x Tolsimir Wolsblut
- Phytohydra
- Őshonos féreg
- Chord a Calling
- Guard farkas
- Az élet és a halál
- Zsigerek kérés vendéglátó egység
- Forgalomban, Dimir - Lobotomist
- Hex
- Szadek, Lord of Secrets 2x
- Erőszakos megfelelés
- Tower of eonok
- Alagút látás, jó kombó a Junktroller
- Urza az Armor
- Kami a Crescent Hold
- Necroplasm
- Planierteufel
- Sundering Titan
- Deathbringer
- Ghostway
- Eye of Storm
- Végtelen fájdalom
- Üveges Kolostor
- Blood tölcsér
- 4x gondolta visszavonása
- Counterspell 5x
- 2x Llanowar elfek
- Offspring a vadonban
- Emlékszem


Ha vásárolni az összes kártyát össze, akkor adja nekem a kért ár, és a legmagasabb ajánlatot tevő kapja majd. Ellenkező esetben egyszerűen hívja a kártyákat, amelyek érdeklik, és adja meg a kért ár van:) És ha keres valami különleges, akkor kérdezz, talán találok megfelelő kártyákat neked az én gyűjtemény.

Üdvözlettel,

Hannes
Ár: VB