2011. július 30., szombat

STAR WARS Force Attax Limited Edition LE2 Boba Fett

STAR WARS Force Attax Limited Edition LE2 Boba Fett:
Én vagyok eladási ritka Star Wars Force Attax kártya "Boba Fett" Limited Edition 2, német kiadás. Kérjük, olvassa el a vizsgálat a kártya. A kártya új és unplayed volt, és csak akkor törlik a buborékfólia. Mint egy bónusz, megragadom 2 lapot, hogy az én választásom.

A kártyák szállította egy karton borítékba, és így megakadályozza, hogy a kártyák futnak át a válogató gép a levelet, és hajlított!

Szállítás biztosított, mint egy nagy levél (át-regisztrált) a 3.50 €.

! Én csak fel a tényleges postai költséggel nem jár többletköltséggel csomagolás, vezetés a posta vagy más ostobaság!

Információk a vevő / vevők:
Nem vagyok kereskedő, de miután a polgári törvénykönyv az egyén és ezáltal kizárja az új EU-jogszabály előírt garancia vagy cseréjére egy év minden kínált termékek itt. A részleteket tételek kínált jóhiszeműen és a lelkiismeret. Ha a vásárló az egyik a vevő / vásárló a vásárlás kötelezettség, és lemond minden szavatossági és jótállási, valamint visszavételére és cseréjére.
Ár: 30 EUR