2011. június 10., péntek

Swap és eladni Chipz Bundesliga 2010/2011

Swap és eladni Chipz Bundesliga 2010/2011:
Hello emberek.
Az első és legfontosabb, szükségem volt mind a négy Bundesliga Chipz.
1:1 arányú cseréje lenne a kedvencem, de azt is megvenni a zsetonokat,
ha nincs csere lehetőség.
Másodszor, szeretném ezúton ajánlom dupla zseton eladása.
A lista a mai napon bejelentette, amit már kétszer is.
Én nagyon sok, és a dupla, tripla, sőt négyszeres.
Majd frissíti a listát folyamatosan.
A fotó azt sugallja, hogy nagyon sok.
Természetesen, az összes zsetont nem játszott, de ez megtörténhet, és sokan tudjátok ezt, hogy egyes chipek nem néz ki 100%-os.
A gyár már így van, és nem én.
Itt van az én árakat, hogy eladja a zsetonokat.
Alapvető Chips = 0,50 százalék
Újoncok = 1,50 €
Superstars = 4.00 €
Korlátozott Chips = 5,00 €
Azt hiszem, ezek korrekt árak, ha megnézzük, ahogy azokkal a más platformokon.
Amint azt az imént megállapított ellen, nem tudom tárt fel a listán, azt megszórjuk a 2000-es jelet. :-)
Szóval küldj egy levelet azzal a kéréssel, és én majd küldje el postán a listát én dupla
Szóval, indulunk:

Keresünk:

Bayern München:
Thomas Müller

Superstars:
Ruud van Nistelrooy - Attack (Hamburger SV)
Lukas Podolski - Attack (1.FC Köln)
Raul - Attack (FC Schalke 04)

Greetings from Berlin: Frank ...
Ár: 1 EUR VB