2011. május 20., péntek

5 öt német márkában D-Mark, bankjegy formájában - 1948 - Németország

5 öt német márkában D-Mark, bankjegy formájában - 1948 - Németország:
Figyelem - Költségvetés méret / az alábbi adatokat!

Eladó, egy törvényjavaslatot a DM 5, 1948-ban (1948/09/12, Ro 252 C). Ez, természetesen, egy igazi, eredeti formájában (banki minősítés) - nagy érték, és érdemes is egyre nő.

Sorszám:

10E818258 (Piros)

Plusz, van egy praktikus védőtok (nem jelenik meg a képeken).

A törvényjavaslat van szükség, de ez mindig így óvatosan, így ez az egész kezelt (tárolt megfelelően). Az írásaimat Én mindig bánni vele. Kapsz pontosan megjelenése, ami látható a képeken.

A termék a 30823 Garbsen (Hannover, Alsó-Szászország) személyes átvétel, de természetesen azt is meg kell küldeni nekem a vevő. Ha bejelöli a tranzit, fogjuk megvitatni mindent egyedül. Én bízom benned minden módon, ha nem teszik gondom.

Írj nekem - Én mindig szívesen segítek, ha van egy probléma. Fogok válaszolni szinte minden kérdésre, és mindig a lehető leghamarabb. Velem, akkor nem sokáig várni. Komoly kérdések, mi is lépni telefonon (kérésre). Először is kérem azonban, hogy e-mail és technikai kapcsolattartó.
Amíg a hirdetései továbbra is online, írásaimat is rendelkezésre állnak. Én a végén, hogy közvetlenül a vásárlás után.

Magán bolhapiac (!): Szükségünk van hely, tiszta otthonról, és ajánlatunkat itt a közeljövőben sok A-tól Z-ig, amit már nem kell. Arról is győződjön meg a másik oka a hirdetések, talán még valami az Ön számára, és ha keresel valami különleges, csak kérni minket, és mi oly kevés van, és segít biztonságosabbá tenni.
Ár: 40 EUR VB